آرای ائتلاف سه گانه در یک نظر سنجی
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

 عضو هیئت معتمدین اصولگرایان گفت: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته اعضای ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان بیش از 60 درصد آرا را به دست آورده‌اند.

 
 حجت‌الاسلام والمسلمین نصیر نیک‌نژاد سه شنبه شب در نشست اصولگرایان استان بوشهر با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: چشم دشمنان نظام به این انتخابات است و ما باید زمینه حضور پرشور مردم در این انتخابات را فراهم کنیم.
 
وی با حساس و مهم خواندن انتخابات پیش رو و دعوت از تمامی مردم برای حضور در انتخابات تصریح کرد: ائتلاف شکل گرفته شده بین اصولگرایان یک ائتلاف اعتقادی بوده و حزبی نیست.
 
وی با اشاره به نظرسنجی‌های علمی و تخصصی صورت گرفته گفت: بر اساس این نظرسنجی‌ها تاکنون اعضاء ائتلاف مجموعا بیش از 60 درصد آرا را به دست آورده‌اند.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه نظر ائتلاف هر کدام از این سه نفر باشد، حمایت دو نفر دیگر را به همراه خواهد داشت، افزود: هم اکنون تیم‌های قوی و کارآمدی تشکیل شده و در حال تدوین برنامه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی هستند.
 
عضو هیئت معتمدین ائتلاف اصولگرایان ادامه داد: تا پیش از نام نویسی کاندیداها برای ریاست جمهوری، برنامه‌های تدوین شده اعلام خواهد شد تا مردم به برنامه‌های کاندیداها رای بدهند.
 
نیک‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: قطعا تا پیش از زمان نام نویسی، کاندیدای اصلی به مردم معرفی شده و دو کاندیدای دیگر پشت سر وی قرار خواهند گرفت.
 
وی که در میان برخی اعضا جبهه عدالت و پیشرفت ایران اسلامی بوشهر سخن می‌گفت، ابراز داشت: با معرفی کاندیدای اصلی، اعضا ستادهای دو کاندیدای دیگر تا آخرین لحظه در اختیار کاندیدای معرفی شده قرار گرفته و تا روز رای‌گیری از وی حمایت خواهند کرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب